Radiofrekvence

Ošetření radiofrekvencí v kombinaci s dalšími metodami

• 40 min
  • 750 Kč
  • Avalon Business Center Poděbradova 2842/1

Popis služby

K okamžité úlevě od bolesti a snížení otoků využíváme moderní radiofrekvenční přístroj založený na revoluční CP technologii. Přístroj působí v tkáních, kde za pomocí vysokofrekvenčního proudu vyvolá cílené prohřátí problematické oblasti ve svalech, vazech a kloubech. Pacient vnímá velmi příjemné prohřátí dané tkáně a následně okamžitou úlevu od potíží. Radiofrekvenční přístroj okamžitě snižuje bolest a otoky, uvolňuje napjaté svaly a regeneruje poškozenou tkáň. CRYOTERAPIE Metoda, která je vhodná k akutnímu ošetření úrazů spojených s otokem (např. podvrtnutí kotníku či kolene, různé pohmožděniny). Velmi efektivní a rychlé ošetření ve spojení s radiofrekvenční terapií. VACUOTERAPIE Jedná se o přístrojovou masáž pomocí speciálních baněk, které jsou aplikovány na bolestivou oblast. Velmi efektivní při svalové námaze s dlouhodobějším efektem než např. u klasické masáže. SOLUX Jedná se o tzv. fototerapii (léčbu světlem). Záření zahřívá tkáně, což zlepšuje jejich prokrvení, zrychluje metabolismus a ulevuje od bolesti. Solux lampa navíc pomáhá tělu získávat vitamín D. Velmi účinná metoda pro léčbu širokého spektra potíží, např. atopického ekzému, lupénky nebo akné. Velmi vhodná k prohřívání kloubů při revmatu a namožených svalů. Uvedené časy a ceny jsou orientační. Přesné časy s Vámi zkonzultujeme podle typu vašich obtíží, rezervační formulář tak slouží k základní rezervaci. Po rezervaci Vás budeme kontaktovat s doplněním informací a upřesněním časové náročnosti.

Storno podmínky

Pro zrušení nebo změnu rezervace nás kontaktujte alespoň 24 hodin před termínem Vaší návštěvy. Nedostavení se na terapii nebo její zrušení méně než 24 hodin před termínem se řídí platnými Všeobecnými obchodními podmínkami, které jsou dostupné zde: https://www.qmi-fyzio.cz/vop

Kontaktní údaje

info@qmi-fyzio.cz