IMG_0347.jpg

TESLA CARE

Funkční magnetická stimulace

TESLA Care je přístroj založený na funkční magnetické stimulaci (FMS).

Metoda FMS není založena na manuální terapii, ale na odblokování elektromagnetických vln, které na klienta působí v křesle, popř. je doplněna aplikátorem na jednotlivé části těla. Působením pulsního magnetického pole dochází k ovlivňování tkání lidského těla na buněčné úrovni, což vede k potlačení, případně k úplnému odstranění některých zdravotních potíží. Pomáhá při potížích pohybového aparátu, např. k odstranění bolestivých stavů zad a kloubů, uvolňuje blokace. Dále řeší záněty kloubů, osteoporózu, artrózu, revmatickou artritidu. Velmi účinná metoda vhodná k regeneraci a rekonvalescenci po porodu a operacích, předchází a zabrání vzniku následných chronických potížích. Kromě potíží pohybového aparátu úspěšně léčí např. inkontinenci, chronickou prostatu nebo erektilní dysfunkci a řadu urologynekologických problémů

Jaké problémy terapie řeší?

• Obtíže pohybového aparátu (odstranění bolestivých stavů zad a kloubů, uvolňuje blokace)

• Záněty kloubů, osteoporóza, artróza, revmatoidní artritida

• Regenerace a rekonvalescence po operacích

• Diastáza břišních svalů

• Porucha pánevního dna

• Erektilní dysfunkce, prostatické obtíže

• Inkontinence a řadu dalších problémů

Jak začít?

• Diagnostika problému a první vyšetření 45 min

Máte dotaz?

IMG_0348.jpg

IMG_9945.jpg

PODOLOGIE

Jedná se o specializovaný koncept přístrojového vyšetření chodidel na podoskopu. Na základě diagnostiky chodidel na podoskopu jsou klientovi vyrobeny individuální vložky do obuvi a doporučeno vhodné cvičení dle konkrétních potíží klienta.

Zajistíme komfort nošení obuvi nejen při sportovních aktivitách, ale také při nošení jakékoliv jiné obuvi. Zejména u dětí pak touto metodou pomáháme k optimálnímu vývoji pohybového aparátu, čímž předejdeme případným potížím, které si mohou přenést do dospělosti.

Nezapomínejme na svá chodidla – tvoří totiž nejen naši oporu, ale také představují častý zdroj nejrůznějších obtíží, např. bolesti zad.

Co vás čeká?

• délka vyšetření - 1hod

• cena vyšetření a diagnostiky chodidel 1000,-

• cena výroby stélek od 1090,-

• cena výroby dětských stélek 750,-

• korekce a úprava stélek 200,-

Diagnostika je prováděna na profesionálním přístroji podoskop. Následná výroba stélek probíha individuálně na základě zjištěné anamnézy a problému chodidel.

!! DŮLEŽITÉ !! Na první návštěvu si s sebou nezapomeňte vzít vhodnou obuv, kterou plánujete v následujících měsících nosit (NE - žabky, sandálky, lodičky, pantofle apod.). Z obuvi musí být možné vyndat původní stélku.

Máte dotaz?

objednejte se online

CVIČENÍ METODOU NEURAC V ZÁVĚSNÉM SYSTÉMU REDCORD

Neuromuskulární aktivace je léčebná metoda, která pochází z Norska, je založená na 15leté zkušenosti z oblasti fyzioterapie, výzkumu a dalších oborů medicíny. Redcord je systém lan a popruhů, které člověku umožňují cvičit s vlastní vahou těla. Elastická lana tělo nadlehčují a umožňují tak aktivovat oslabené svaly a zároveň snížit aktivitu svalů přetížených. Pomocí Redcordu lze cvičení přesně dávkovat dle aktuálního stavu klienta a jeho individuálním možnostem.

Redcord Eda.JPEG
břichu

METODA LUDMILY MOJŽÍŠOVÉ

Komplexní rehabilitační metoda založená na ovlivňování napětí svalů pánevního dna, mobilizace SI skloubení, bederní páteře a žeber. Pánevní dno nestačí jen posilovat, důležité je také správné uvolnění a relaxace.

Tato metoda je vhodná při:

1. Vertebrogenních obtížích (bolesti zad)

2. Gynekologických obtížích

• bolestivá menstruace (dismenorhea)

• bolestivý pohlavní styk (dispareunie)

• sterilita - u některých typů funkční ženské sterility je terapie metodou Mojžíšové první volbou léčby lege artis

• infertilita - ovlivnění svalstva pánevního dna zvyšuje úspěšnost zahnízdění oplodněného vajíčka

• příznivý vliv na spermiogram u mužů

3. Urologických obtížích

• inkontinence moči

• retence (zadržování) moči

• poruchy funkce pánevního dna u dětí – noční i denní pomočování

• časté záněty močových cest

ÚČINNÁ PŘÍSTROJOVÁ TECHNOLOGIE

RADIOFREKVENCE

K okamžité úlevě od bolesti a snížení otoků využíváme moderní radiofrekvenční přístroj založený na revoluční CP technologii. Přístroj působí v tkáních, kde za pomocí vysokofrekvenčního proudu vyvolá cílené prohřátí problematické oblasti ve svalech, vazech a kloubech. Pacient vnímá velmi příjemné prohřátí dané tkáně a následně okamžitou úlevu od potíží. Radiofrekvenční přístroj okamžitě snižuje bolest a otoky, uvolňuje napjaté svaly a regeneruje poškozenou tkáň.

CRYOTERAPIE

Metoda, která je vhodná k akutnímu ošetření úrazů spojených s otokem (např. podvrtnutí kotníku či kolene, různé pohmožděniny). Velmi efektivní a rychlé ošetření ve spojení s radiofrekvenční terapií.

VACUOTERAPIE

Jedná se o přístrojovou masáž pomocí speciálních baněk, které jsou aplikovány na bolestivou oblast. Velmi efektivní při svalové námaze s dlouhodobějším efektem než např. u klasické masáže.

IMG-0714.JPG
Relax Solux.jpeg

SOLUX

Jedná se o tzv. fototerapii (léčbu světlem). Záření zahřívá tkáně, což zlepšuje jejich prokrvení, zrychluje metabolismus a ulevuje od bolesti. Solux lampa navíc pomáhá tělu získávat vitamín D. Velmi účinná metoda pro léčbu širokého spektra potíží, např. atopického ekzému, lupénky nebo akné. Velmi vhodná k prohřívání kloubů při revmatu a namožených svalů.

METODA SPS/SM SYSTÉM

SPS je rehabilitační metoda, která se skládá ze souboru cviků pomocí speciálních pružných lan. Díky tomuto cvičení dojde k aktivaci spirálních svalových řetězců, které funkčně působí na stabilizaci a mobilizaci páteře.

SPS systém je vhodné začít cvičit, pokud chceme odstranit svalové dysbalance, zlepšit vadné držení těla, korigovat pohyb či uvolnit a regenerovat meziobratlové ploténky. SPS systém funguje i jako optimální kondiční a protahovací cvičení celého těla. Vyrovnává hluboký stabilizační systém, velmi účinně pomáhá po porodu správně zatáhnout povolenou břišní stěnu včetně diastázy břišních svalů. Velmi dobře působí u povoleného pánevního dna a při lehké inkontinenci.

SPS Katka.jpg
dítě Fyzioterapie

KINESIOTAPING

K ovlivnění svalového napětí a otoků, redukci bolesti, stabilizaci kloubů využíváme námi osvědčenou metodu "tejpování". Tato metoda je vhodná jak pro rychlou pomoc při funkčních poruchách hybné soustavy, tak i při poúrazových stavech. Využívá se i ve sportu, jako preventivní opatření. Jedná se o terapii pomocí pružných samolepících pásek aplikovaných na kůži, které působí tahem na sval a podkoží a vyvolají reflexní reakci nervových vláken, cév a lymfatických cest.

MĚKKÉ A MOBILIZAČNÍ TECHNIKY

Měkké a mobilizační techniky jsou základní manuální metodou fyzioterapie využívanou při terapii funkčních poruch hybné soustavy. Měkkými technikami se ošetřují měkké tkáně – což jsou kůže, podkoží, fascie a svaly. Slouží k uvolnění svalových spazmů a odstranění bolestivých reflexních změn ve svalech a okolních strukturách. Pomocí mobilizačních technik se odstraňují kloubní blokády, optimalizuje se kloubní hybnost v daném segmentu a tím dochází ke zmírnění bolesti. Do mobilizačních technik patří i nácvik automobilizace.

Fyzioterapie
rehabilitace Session

LÉČEBNÁ TĚLESNÁ VÝCHOVA

Soubor speciálních fyzioterapeutických konceptů, prováděných pod odborným dohledem fyzioterapeuta. Obsahuje jednotlivé metodiky a cviky určené ke zlepšení funkčních a strukturálních poruch pohybového aparátu.

RELAXAČNÍ MASÁŽ

Přijďte si k nám odpočinout a načerpat novou energii při příjemné relaxační masáži. Masáž je prováděna zkušenou fyzioterapeutkou, takže budete po celou dobu pod odborným dohledem.

Masáž je vhodná pro každého, kdo si potřebuje odpočinout a zbavit se stresu. Standardně se terapeut zaměřuje zejména na nejvíce problematickou oblast zad a šíje.

Masáž zad