CVIČENÍ METODOU NEURAC V ZÁVĚSNÉM SYSTÉMU REDCORD

Neuromuskulární aktivace je léčebná metoda, která pochází z Norska, je založená na 15leté zkušenosti z oblasti fyzioterapie, výzkumu a dalších oborů medicíny. Redcord je systém lan a popruhů, které člověku umožňují cvičit s vlastní vahou těla. Elastická lana tělo nadlehčují a umožňují tak aktivovat oslabené svaly a zároveň snížit aktivitu svalů přetížených. Pomocí Redcordu lze cvičení přesně dávkovat dle aktuálního stavu klienta a jeho individuálním možnostem.

Redcord Eda.JPEG
břichu

METODA LUDMILY MOJŽÍŠOVÉ

Komplexní rehabilitační metoda založená na ovlivňování napětí svalů pánevního dna, mobilizace SI skloubení, bederní páteře a žeber. Pánevní dno nestačí jen posilovat, důležité je také správné uvolnění a relaxace.

Tato metoda je vhodná při:

1. Vertebrogenních obtížích (bolesti zad)

2. Gynekologických obtížích

• bolestivá menstruace (dismenorhea)

• bolestivý pohlavní styk (dispareunie)

• sterilita - u některých typů funkční ženské sterility je terapie metodou Mojžíšové první volbou léčby lege artis

• infertilita - ovlivnění svalstva pánevního dna zvyšuje úspěšnost zahnízdění oplodněného vajíčka

• příznivý vliv na spermiogram u mužů

3. Urologických obtížích

• inkontinence moči

• retence (zadržování) moči

• poruchy funkce pánevního dna u dětí – noční i denní pomočování

• časté záněty močových cest

ÚČINNÁ PŘÍSTROJOVÁ TECHNOLOGIE

RADIOFREKVENCE

K okamžité úlevě od bolesti a snížení otoků využíváme moderní radiofrekvenční přístroj založený na revoluční CP technologii. Přístroj působí v tkáních, kde za pomocí vysokofrekvenčního proudu vyvolá cílené prohřátí problematické oblasti ve svalech, vazech a kloubech. Pacient vnímá velmi příjemné prohřátí dané tkáně a následně okamžitou úlevu od potíží. Radiofrekvenční přístroj okamžitě snižuje bolest a otoky, uvolňuje napjaté svaly a regeneruje poškozenou tkáň.

CRYOTERAPIE

Metoda, která je vhodná k akutnímu ošetření úrazů spojených s otokem (např. podvrtnutí kotníku či kolene, různé pohmožděniny). Velmi efektivní a rychlé ošetření ve spojení s radiofrekvenční terapií.

VACUOTERAPIE

Jedná se o přístrojovou masáž pomocí speciálních baněk, které jsou aplikovány na bolestivou oblast. Velmi efektivní při svalové námaze s dlouhodobějším efektem než např. u klasické masáže.

IMG-0714.JPG
Relax Solux.jpeg

SOLUX

Jedná se o tzv. fototerapii (léčbu světlem). Záření zahřívá tkáně, což zlepšuje jejich prokrvení, zrychluje metabolismus a ulevuje od bolesti. Solux lampa navíc pomáhá tělu získávat vitamín D. Velmi účinná metoda pro léčbu širokého spektra potíží, např. atopického ekzému, lupénky nebo akné. Velmi vhodná k prohřívání kloubů při revmatu a namožených svalů.

METODA SPS/SM SYSTÉM

SPS je rehabilitační metoda, která se skládá ze souboru cviků pomocí speciálních pružných lan. Díky tomuto cvičení dojde k aktivaci spirálních svalových řetězců, které funkčně působí na stabilizaci a mobilizaci páteře.

SPS systém je vhodné začít cvičit, pokud chceme odstranit svalové dysbalance, zlepšit vadné držení těla, korigovat pohyb či uvolnit a regenerovat meziobratlové ploténky. SPS systém funguje i jako optimální kondiční a protahovací cvičení celého těla. Vyrovnává hluboký stabilizační systém, velmi účinně pomáhá po porodu správně zatáhnout povolenou břišní stěnu včetně diastázy břišních svalů. Velmi dobře působí u povoleného pánevního dna a při lehké inkontinenci.

SPS Katka.jpg
dítě Fyzioterapie

KINESIOTAPING

K ovlivnění svalového napětí a otoků, redukci bolesti, stabilizaci kloubů využíváme námi osvědčenou metodu "tejpování". Tato metoda je vhodná jak pro rychlou pomoc při funkčních poruchách hybné soustavy, tak i při poúrazových stavech. Využívá se i ve sportu, jako preventivní opatření. Jedná se o terapii pomocí pružných samolepících pásek aplikovaných na kůži, které působí tahem na sval a podkoží a vyvolají reflexní reakci nervových vláken, cév a lymfatických cest.

MĚKKÉ A MOBILIZAČNÍ TECHNIKY

Měkké a mobilizační techniky jsou základní manuální metodou fyzioterapie využívanou při terapii funkčních poruch hybné soustavy. Měkkými technikami se ošetřují měkké tkáně – což jsou kůže, podkoží, fascie a svaly. Slouží k uvolnění svalových spazmů a odstranění bolestivých reflexních změn ve svalech a okolních strukturách. Pomocí mobilizačních technik se odstraňují kloubní blokády, optimalizuje se kloubní hybnost v daném segmentu a tím dochází ke zmírnění bolesti. Do mobilizačních technik patří i nácvik automobilizace.

Fyzioterapie
rehabilitace Session

LÉČEBNÁ TĚLESNÁ VÝCHOVA

Soubor speciálních fyzioterapeutických konceptů, prováděných pod odborným dohledem fyzioterapeuta. Obsahuje jednotlivé metodiky a cviky určené ke zlepšení funkčních a strukturálních poruch pohybového aparátu.

RELAXAČNÍ MASÁŽ

Přijďte si k nám odpočinout a načerpat novou energii při příjemné relaxační masáži. Masáž je prováděna zkušenou fyzioterapeutkou, takže budete po celou dobu pod odborným dohledem.

Masáž je vhodná pro každého, kdo si potřebuje odpočinout a zbavit se stresu. Standardně se terapeut zaměřuje zejména na nejvíce problematickou oblast zad a šíje.

Masáž zad
  • Facebook Sociální Icon

Kde sídlíme?

QMI Centrum prevence, s.r.o.

Poděbradova 2842/1, 301 00 Plzeň

IČO: 29114047