VSTUPNÍ VYŠETŘENÍ

Při první návštěvě musíme zjistit, co daného klienta trápí, proto věnujeme velkou pozornost kineziologickému rozboru, tedy vstupnímu vyšetření. Odebereme anamnézu, vyšetříme statiku a dynamiku (držení těla) a stanovíme další rehabilitační postup. Zjišťujeme také různé indikace a kontraindikace k použití našich metod. Po úvodní konzultaci v rámci první návštěvy doporučujeme rovněž zahájit ošetření. Volíme takovou metodu, která se na základě kineziologického rozboru jeví jako nejoptimálnější. Důležitým přínosem kineziologického rozboru je možnost odhalení skrytých příčin problému.

ÚČINNÁ PŘÍSTROJOVÁ TERAPIE

K okamžité úlevě od bolesti a snížení otoků využíváme moderní radiofrekvenční přístroj založený na revoluční CP technologii. Přístroj působí v tkáních, kde za pomocí vysokofrekvenčního proudu vyvolá cílené prohřátí problematické oblasti ve svalech, vazech a kloubech. Pacient vnímá velmi příjemné prohřátí dané tkáně a následně okamžitou úlevu od potíží. Radiofrekvenční přístroj okamžitě snižuje bolest a otoky, uvolňuje napjaté svaly a regeneruje poškozenou tkáň.

CRYOTERAPIE

Metoda, která je vhodná k akutnímu ošetření úrazů spojených s otokem (např. podvrtnutí kotníku či kolene, různé pohmožděniny). Velmi efektivní a rychlé ošetření ve spojení s radiofrekvenční terapií.

VACUOTERAPIE

Jedná se o přístrojovou masáž pomocí speciálních baněk, které jsou aplikovány na bolestivou oblast. Velmi efektivní při svalové námaze s dlouhodobějším efektem než např. u klasické masáže.

SOLUX

Jedná se o tzv. fototerapii (léčbu světlem). Záření zahřívá tkáně, což zlepšuje jejich prokrvení, zrychluje metabolismus a ulevuje od bolesti. Solux lampa navíc pomáhá tělu získávat vitamín D. Velmi účinná metoda pro léčbu širokého spektra potíží, např. atopického ekzému, lupénky nebo akné. Velmi vhodná k prohřívání kloubů při revmatu a namožených svalů.

NEURAC (REDCORD)

Neuromuskulární aktivace je léčebná metoda, která pochází z Norska, založená na 15ti leté zkušenosti z oblasti fyzioterapie, výzkumu a dalších oborů medicíny. Redcord je systém lan a popruhů, které člověku umožňují cvičit s vlastní vahou těla. Elastická lana tělo nadlehčují a umožňují tak aktivovat svaly oslabené a zároveň snížit aktivitu svalů přetížených. Pomocí Redcordu lze cvičení přesně dávkovat dle aktuálního stavu klienta a jeho individuálním možnostem.

KINESIOTAPING

K ovlivnění svalového napětí a otoků, redukci bolesti, stabilizaci kloubů využíváme námi osvědčenou metodu kineziotejpování. Tato metoda je vhodná pro rychlou pomoc při funkčních poruchách hybné soustavy, tak i při poúrazových stavech. Využívá se i ve sportu, jako preventivní opatření. Jedná se o terapii pomocí pružných samolepících pásek aplikovaných na kůži, které působí tahem na sval a podkoží a vyvolají reflexní reakci nervových vláken, cév a lymfatických cest.

MĚKKÉ A MOBILIZAČNÍ TECHNIKY

Měkké a mobilizační techniky jsou základní manuální metodou fyzioterapie využívanou při terapii funkčních poruch hybné soustavy. Měkkými technikami se ošetřují měkké tkáně – což jsou kůže, podkoží, fascie a svaly. Slouží k uvolnění svalových spazmů a odstranění bolestivých reflexních změn ve svalech a okolních strukturách. Pomocí mobilizačních technik se odstraňují kloubní blokády, optimalizuje se kloubní hybnost v daném segmentu a tím dochází ke zmírnění bolesti. Do mobilizačních technik patří i nácvik automobilizace.

LÉČEBNÁ TĚLESNÁ VÝCHOVA

Soubor speciálních fyzioterapeutických konceptů, prováděných pod odborným dohledem fyzioterapeuta. Obsahuje jednotlivé metodiky a cviky určené ke zlepšení funkčních a strukturálních poruch pohybového aparátu.

METODA SPS/SM SYSTÉM

SPS je rehabilitační metoda, která se skládá ze souboru cviků pomocí speciálních pružných lan. Díky tomuto cvičení dojde k aktivaci spirálních svalových řetězců, které funkčně působí na stabilizaci a mobilizaci páteře.

SPS systém je vhodné začít cvičit, pokud chceme odstranit svalové dysbalance, zlepšit vadné držení těla, korigovat pohyb či uvolnit a regenerovat meziobratlové ploténky. SPS systém funguje i jako optimální kondiční a protahovací cvičení celého těla. Vyrovnává hluboký stabilizační systém, velmi účinně pomáhá po porodu správně zatáhnout povolenou břišní stěnu včetně diastázy břišních svalů. Velmi dobře působí u povoleného pánevního dna a při lehké inkontinenci.

METODA LUDMILY MOJŽÍŠOVÉ

Komplexní rehabilitační metoda založená na ovlivňování napětí svalů pánevního dna, mobilizace SI skloubení, bederní páteře a žeber. Pánevní dno nestačí jen posilovat, důležité je také správné uvolnění a relaxace.

Tato metoda je vhodná při:

1. Vertebrogenních obtížích (bolesti zad)

2. Gynekologických obtížích

• bolestivá menstruace (dismenorhea)

• bolestivý pohlavní styk (dispareunie)

• sterilita - u některých typů funkční ženské sterility je terapie metodou Mojžíšové první volbou léčby lege artis

• infertilita - ovlivnění svalstva pánevního dna zvyšuje úspěšnost zahnízdění oplodněného vajíčka

• příznivý vliv na spermiogram u mužů

3. Urologických obtížích

• inkontinence moči

• retence (zadržování) moči

• poruchy funkce pánevního dna u dětí – noční i denní pomočování

• časté záněty močových cest

Kde sídlíme?

QMI Centrum prevence, s.r.o.

Denisovo nábřeží 2568/6, 301 00 Plzeň

IČO: 29114047

info@qmi-fyzio.cz

Adresa provozovny: Poděbradova 2842/1, 301 00 Plzeň

Pohodlně a bezpečně u nás zaparkujete v garážích Avalon.

Infolinka dostupná v pracovní dny v čase 9:00-17:00 na čísle

Kontaktujte nás!